Ceruzahegy

Friss topikok

Slap bet

2013.02.12. 18:41 | Haytham | Szólj hozzá!

Azaz pofogadás:

Két illető fogad valamiben. Lényege, hogy a vesztes a győztes által kap egy (akár több, amennyiben fogadtak) pofont.

Ártalmatlan, költségkímélő (:'D).

Szükséges hozzá: egy pofogadási biztos: egy személy aki pártatlan és esetleges elhamarkodott pofon esetén vagy szabályszegéskor ítéletet hoz [pl.: A túl hamar (még mielőtt az "igazság" kiderülhetett volna) pofozta fel B-t, ekkor a pofogadási biztos B-nek további pofonokra való jogot ad bármikor vagy esetleg x számú azonnalit]

Nos egy ilyen pofogadást kötöttem én is, hogy mikor, miben, mennyiért? A tényleges fogadás február 5-én kötettett meg de már hetekkel ezelőtt felhoztam ismerősömnek az ötletet, aki ekkor kifogásokat találva elutasította. Ekkor az lett volna a fogadás, hogy ismerősöm fél év múlva is egyedülálló lesz. De ő ebbe nem ment bele.

Majd később február 5-én egy másik ismerősömmel együtt buzdítva belement, bizonyos feltételeket megszabva:

  • a csaj legalább 7-es legyen 10-es skálán
  • a kapcsolatnak legalább egy hetesnek kell lennie
  • 6 hónap a határidő (továbbra is)
  • valamint nekem is teljesítenem kell a fogadást

Egy itt a gond:

Szűk két hónappal ezelőtt megismertem egy lányt, akivel folyamatosan beszélgetek a mai napig. Egy idő elteltével érzelmeket kezdtem iránta táplálni....elterveztem, hogy február 14-én a suli levélküldözgetését kihasználva levelet fogok majd neki küldeni, melyben többek közt randira hívom.Vagyis 2 nap múlva.

A probléma ott kezdődhet, ha valaki tudomást szerez erről a tervemről vagy esetleg majd az elküldött levélről és tartalmáról. Ha ez a valaki az ismerősömet támogatja, akivel fogadtam egyértelműen leszűri azt a következtetést, hogy ez a tervem így próbálom a fogadást teljesíteni. Persze mivel ellenem van így szól a lánynak meggyőzi hamis állításokkal és hatalmasat bukok...elvesztem az esélyem egy számomra nagyon fontos lánynál...

Persze ez még csak a fejemben él, lehet nem tudja meg senki nem tesznek nekem keresztbe minden jól megy majd, de lehet, hogy maga a randira hívás lesz sikertelen :/

Egy biztos: én tőlem kell majd megtudja a történetet, az igazat.

A bejegyzés trackback címe:

https://temperate.blog.hu/api/trackback/id/tr355077054

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása