Ceruzahegy

Friss topikok

That's okay,too

2013.03.03. 12:49 | Haytham | Szólj hozzá!

Szóval mint említettem nem indítják azt a faktot a sulimban, amire én metem volna így mást kellett válasszak...igaz előtte még tettem egy utolsó kísérletet, (összeírtam azokat az intézményeket ahova matek-biosz érettségivel belehet jutni és beadtam az igazgatóságnak) az ügy érdekében, de sikertelenül...
Végül is a matek-spanyol fakt mellett döntöttem amit majd márc. 15-én papíron le is adok. Szerencsémre ez a fakt sem kényszer választás és nem lesz 2 évi szenvedés sem. Úgy tűnik a minden rosszban van valami jó ismét érvényesül. Továbbra is maradunk pozitívak :D

A szerelmi ügyben már nem tudok, ennyire pozitív maradni :/ A második randira hívásra is semleges válasz érkezett, ami felettébb letört. Igazán szeretném, ha legalább 1x összefutnánk és végképp kiderülne van-e jövője az egésznek. De így viszont kételyek közt sodródom, szerencsétlennek érzem magam, mint amikor valaki élőben leblokkol és "nem tud beszélni". Velem is valami ilyesmi van, csak nem élőben hanem chat-en...hm érdekes.

Nah de majd talán az idő megoldja, persze nem tétlenkedünk, a sült galamb várása maximum csak öregedést hozhat. Én ezt kihagynám.

A bejegyzés trackback címe:

https://temperate.blog.hu/api/trackback/id/tr255114422

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása