Ceruzahegy

Friss topikok

Keep calm and disagree

2013.05.06. 08:41 | Haytham | Szólj hozzá!

Igen ismét nagy szünet után...hm úgy érzem ez a védjegyem lesz :D

Hónaponta egy hosszabb beszámoló.

Nos az előző bejegyzésben említettekről:

- a novella kritikás versenyt nem nyertem meg.

- továbbra is stagnál "az összejöttél már vele" téma.

- és hát az erdélyi cserediák aki hozzám jött volna, súlyos családi okok miatt végül nem tudott. De azért jól sült el, mert mehettem a többiekkel és részt vehettem a programokban, nem kellett a töri órák kínzó deliriumába esnem.

És hogy mi újdonság van?

Egy másik versenyen is indultam, ezen esszét kellett írni és szó mi szó, esélyesebbnek érzem magam rajta mint az előzőn. Nah de majd 13-án kiderül.

Részt vettem egy tehetségkutatóban a népmese kategóriában. Az elődöntőn sikeresen továbbjutottam megosztott első hellyel. Majd a döntőn a 3. helyre "sikerült lecsúsznom". Nem tartom igazságosnak, hogy 3. lettem... Én 3., akinek az előadásában a zsűri egy hibát sem talált?!(Igen ezt ők maguk mondták) Akkor mégis hogy kerülhet a második helyre, olyan akinek a produkciójában a zsűri szerint is volt hiba??
Igen, ezeket tudom nem kitalálom, ahogy azt sem hisz ezt is megmondták nekünk, hogy az egyik zsűritag engem akart első helyezettnek, míg a másik azt aki most 2. lett. De mivel nem értettek egyet így megtettek egy nagyjából mindkettejüknek megfelelő személyt az első helyre...
Miért nem lehetett megint megosztott 1. hely?! Vagy ha nem is, akkor legalább miért nem én lettem a második?!
Sosem fogok egyetérteni, de nem is hangoztatom túlzottan, haragot szülni nem kívánok. Csupán szükséges volt egyszer levésni, hogy tudjam mi is történt akkor (tegnap).

Mindegy is ezzel nem szegem kedvem tovább, hisz vannak ennél jobb hírek is, mint például, hogy szerdán vár rám a Vasember 3 :D Elképesztő mennyire várom :D Kevés film van amit moziban nézek meg, de ez méltó rá, véleményem szerint.

De addig még van két nap és a szokásos munka magától nem készül el, pedig milyen jó is volna... hm sokszor belegondoltam már, hogy jó lenne valami találmány ami lényegesen lerövidíti a munkaidőm... nah de ez majd a jövőben.

A bejegyzés trackback címe:

https://temperate.blog.hu/api/trackback/id/tr815283218

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása